אתר FoodsDictionary: אתר תזונה שכדאי להכיר

אתם מנסים להתמיד ולאמץ אורח חיים בריא – אבל שוב ושוב אתם נכשלים? אולי אתם זקוקים לכלי העזר שאתר FoodsDictionary מציע לכם. מדובר על אתר תוכן שקיים כבר משנת 2009, והוא בית חובה לכל שוחרי הבריאות למיניהם. אז מה הוא בעצם מכיל בתוכו ולמה אפילו דיאטניות קליניות עושות בו שימוש תדיר? יצאנו לבדוק…

מאגר מוצרי המזון האיכותי בישראל

קודם כל, אתר FoodsDictionary הוא אתר בריאות (כך הוא התחיל מראשיתו) המעניק כלים לסיוע לשמירה על תזונה בריאה ונכונה. הבסיס של האתר הוא מאגר עצום של מעל 8,000 מוצרי מזון שונים של חברות מזון וגם מוצרים כלליים כמו פירות וירקות. המאגר הוא ישראלי, ולכן הוא יעיל במיוחד לתושבי ישראל (במקום לעשות שימוש במאגרי מידע אחרים הכוללים גם מוצרים מחו”ל ומאכלים שהינם פחות מוכרים לחיך הישראלי. המאגר של FoodsDictionary נחשב לאיכותי בישראל, אמין מאוד ותוכלו למצוא את המידע התזונתי של כל מוצר בקלות רבה.

 

מחשבוני תזונה ובריאות

אנחנו מצאנו כאן מחשבון קלוריות פשוט מושלם, ידידותי למשתמש וכזה שחובה לשמור במועדפים. למעשה המחשבון מבוסס על מאגר המוצרים שהזכרנו קודם, והוא סוכם את הערכים התזונתיים של כל המוצרים שהזנו למחשבון. בהחלט שווה לאמץ – לא תתאכזבו. בנוסף, תמצאו עוד מחשבוני תזונה כמו BMI, RMR, שריפת קלוריות ועוד.

 

מנתח מתכונים אוטומטי

כלי גאוני שמצאנו הוא ה”אנלייזר למתכון”. שוב, הכל מבוסס על מאגר המוצרים האיכותי, אך כאן למעשה הכלי מיועד לחישוב ערך תזונתי אוטומטי למתכון שלם. פשוט מזינים את המצרכים של המתכון – והמחשבון הזה יודע לחשב את הערך התזונתי שלו לבד. הכלי נמצא באתר ויש גם אפליקציה בתשלום חד פעמי של 19.90 ש”ח בלבד, אם אתם רוצים שיהיה לכם נוח יותר במובייל (שווה).

 

מתכונים עם ערכים תזונתיים

באתר ניתן למצוא אלפי מתכונים עם ערכים תזונתיים מכל הקטגוריות השונות ולא רק מתכונים בריאים או דיאטטים (כפי שאולי היה נהוג לחשוב שיהיה). זה ערך מוסף שלא קיים באתרי מתכונים אחרים כמעט, וככה ניתן לדעת האם המתכון בריא או לא, מזין או רווי בקלוריות מיותרות ועוד. ויש גם אפליקציה קולינארית חינמית שכדאי להוריד.

 

זהו, עד כאן הסקירה אודות אתר FoodsDictionary – פורטל בריאות ותזונה שבהחלט כדאי לכם להכין ולאמץ. אנחנו כבר אימצנו (:

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.