בריחת שתן בשיעול – למה זה קורה? ואיך מטפלים?

בריחת שתן בשיעול

אם את סובלת מבריחת שתן בשיעול, הגעת למקום הנכון! במאמר נסביר מה הגורמים לתופעה ואיך אפשר לטפל בה בקלות וביעילות – הישארי איתנו!

בריחת שתן היא תסמין של תופעה שכיחה הנקראת בריחת שתן במאמץ, התופעה מתייחסת למצבים בהן אנו מפעילות לחץ על הרחם כמו למשל בעת פעילות גופנית, עיטוש, שיעול או כאשר אנו מקיימות יחסי מין, התופעה שכיחה מאוד בקרב נשים צעירות. כמו כן, יש סוג נוסף של בריחת שתן הנקרא איבוד שתן בדחף התופעה מתייחסת למצבים בהם מתרחשת בריחת שתן לא רצונית המלווה בתחושת דחיפות במתן שתן, התופעה הזו שכיחה בקרב נשים מבוגרות.

בריחת שתן בשיעול – מדוע זה קורה?

שלפוחית השתן הוא שריר שמטרתו היחידה היא לאחסן את השתן ללא מאמץ או דליפה, ולאפשר הטלת שתן רצונית. דליפת שתן עלולה להתפרץ כאשר הרצועות התומכות בכיס השתן נחלשות. הסיבות שבגינן אתן יכולות לחוות בריחת שתן:

  • גנטיקה – בריחת שתן היא תופעה שעוברת בתורשה, במקרים רבים חולשה של רקמות כיס השתן היא תופעה מולדת.
  • פגיעה ברצפת שרירי האגן – כאשר שרירי רצפת האגן לא מתפקדים כראוי, הם יכולים להיחלש ולגרום לבריחת שתן.
  • הריוןבמהלך ההריון הרחם גדל ועלול ללחוץ על שלפוחית השתן שממוקמת מתחתיו, לכן מאוד חשוב להקפיד לבצע תרגילים של חיזוק רצפת האגן.

בריחת שתן –  טיפול

  • פיזיותרפיה לחיזוק שרירי רצפת האגן – הקפדה על תרגילים שיסייעו לחזק את שרירי רצפת האגן יכולים לטפל ולמנוע בריחת שתן. אנו ממליצים לתרגל לפחות פעם ביום תרגילים לחיזוק רצפת האגן.
  • תזונה בריאה – מחקרים מצאו קשר ישיר בין עודף משקל לבריחת שתן. במידה ואתן סובלות מעודף משקל, אנו ממליצים להתייעץ עם דיאטנית שתסייע לכם לבנות תפריט דיאטה מזין ומלא בוויטמינים.
  • הפחיתו את העישון – עישון עלול להחמיר את בריחת השתן, כיוון שעישון גורם לשיעול כרוני, לכן מומלץ להפחית את העישון או להפסיק לעשן לצמיתות.
  • זריקות – ניתן להזריק חומרים המסייעים לדליפת שתן.
  • טיפול כירורגי – במידה והטיפולים השמרניים לא עוזרים, ובמידה ומדובר בדליפה חמורה ניתן לגשת להליך כירורגי בהמלצת רופא כמובן. כמו כן, מדובר בניתוח פולשני ועדיף ללכת על אופציה כירורגית רק במקרים חריגים.

מכשיר היי טאץ שור (I Touch Sure) – הפתרון המושלם לבריחת שתן

אם גם אתן סובלות מבריחת שתן חשוב שתכירו את I Touch Sure – מכשיר משנה חיים, ללא תופעות לוואי. המכשיר מטפל ומונע את תופעת בריחת השתן, תוך חיזוק שרירי רצפת האגן.

המכשיר מסייע בהתמודדות עם תופעות רבות כמו למשל:

  • התמודדות ומניעה של בריחת שתן.
  • שלפוחית רגיזה.
  • דחיפות במתן שתן.
  • בריחת שתן בעת יחסי המין.

דליפת שתן בעת שיעול או בכלל, זו לא תופעה פשוטה והיא עלולה לשבש את שגרת חיינו באופן משמעותי. התופעה יכולה להשפיע על מצבנו הנפשי ולגרום לנו להימנע מאירועים חברתיים, או לגרום לבעיות שינה – אך אל דאגה יש פתרון, אנו ממליצים על היי טאץ’ שור לטיפול אפקטיבי בבריחת שתן. בבריאות אונליין  אנו מתמחים בשיווק של מגוון רחב של מכשירים שנועדו לחזק את רצפת האגן, המוצרים שלנו סייעו לאלפי אנשים לשפר את מצבם הבריאותי. הקניה דרכנו מאובטחת, ויש לנו שירות לקוחות מצוין ואדיב. אנחנו כאן עבורכם לכל שאלה וייעוץ.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.